Segítsetek megszervezni az utolsó Critical Mass Budapestet!

2013. március 21. 09:11

A Critical Mass 2004 óta több tízezresre dagadt, a világ legnagyobbja lett, elsősorban a felvonulások előtt azóta is összegyűlő 50-100 önkéntesnek köszönhetően.

2013. március 21. 09:11
Critical Mass Hungary
Facebook

„2004 augusztusában 30 bringásfutár és városi biciklista a Gödör lépcsőjén gyűlt össze, hogy egy 3-400 fős biciklis felvonulás szervezésével megmutassák, az autómentes napon nem csak autózni lehet Budapesten. Mindenki ott segített ahol tudott. Volt akinek újságíró ismerőse volt, másnak jól rajzoló haverja, akinek a nyomdász ismerőse a megrendelt nyomdai munkák levágandó széleire nyomta a Critical Mass Budapest első szórólapjait. Felosztottuk a várost magunk között. Mindenki a saját törzshelyén terítette a szórólapokat, legyen az kocsma vagy egyetem, plusz mindenki bevállalta a saját kerülete bicikliboltosainak meggyőzését is. 3 hét alatt Budapest még kevés bringása között úgy elterjedt a felvonulás híre, hogy a várt tömeg tízszerese érkezett a Hősök teréhez. A Critical Mass azóta több tízezresre dagadt, a világ legnagyobbja lett, elsősorban a felvonulások előtt azóta is összegyűlő 50-100 önkéntesnek köszönhetően.

Az utolsó CM szervezői gyűlését március 27-én, szerdán 18 órakor tartjuk a belvárosban. Segíts most te is pár feladat elvállalásával, hogy az utolsó Critical Mass demonstráció legyen az LEGNAGYOBB. Sajnos szerdára visszajön a tél, így nem tudunk szabadtéren találkozni. Amint megtaláljuk a megfelelő belvárosi fedett gyülekezőhelyet, megírjuk, de addig is jelöljétek be ha jöttök, és hívjatok másokat is. Ha bringával érkeztek, már olyan bringasávokon tehetitek, amiről 2004-ben még nem is álmodtunk, és amíg odatekertek, 1 fokban is 2-3x annyi bringást fogtok látni, mint akkor nyáron. A kritikus tömeg már ők, mi pedig a tavaszi felvonuláson ünnepelhetjük, hogy Budapesten már visszafordíthatatlan a láncreakció. Segítsetek megszervezni az utolsó Critical Mass Budapestet!”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 8 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
blumen
2013. március 24. 13:45
El is húzhatnátok,valahová jó messzire a Fővárosból!Rengeteg problémát okoztok évek óta,mondva csinált ürügyekkel,az igy is akadözó közlekedésnek!Nektek is kéne útadót,fejlesztési hozzájárulást fizetni!Nics ingyen közlekedés!Az utat meg kell épiteni a biciklinek is!
kükü
2013. március 21. 23:28
"El is húzhatnátok,valahová jó messzire a Fővárosból!Rengeteg problémát okoztok évek óta,mondva csinált ürügyekkel,az igy is akadözó közlekedésnek!Nektek is kéne útadót,fejlesztési hozzájárulást fizetni!Nics ingyen közlekedés!Az utat meg kell épiteni a biciklinek is!" Akadály a közlekedésnek: több tízezer ember közlekedik kerékpárral. Ők is "közlekedés" és egyre többen vannak. Autóutat nem autós adóból építenek, súlyadóból pedig különösen nem. Autós adó nem is nagyon létezik. Levezessem?
kükü
2013. március 21. 23:26
Ezért az utolsót: http://kerekpar.mandiner.hu/cikk/20120905_kurti_gabor_sinka_karoly_a_hordozoraketat_nem_lehet_a_holdra_vinni
Feketestucni
2013. március 21. 16:02
Meine schöne blumen fejlesztési hozzájárulást? Az állam fizessen a bringásoknak ugyanis minden bringásnak kib...ott traktorkereket kell összeraknia hogy végig tudjék menni pest utczáin. Ugye hogy televagyunk hegyekkel hogy annyian vesznek hegyikerékpárt? Jaaa mert hogy csak azzal lehet közlekedni pöstön? Egyéb probléma?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!