Válasz Vitézy Dávidnak

2016. április 28. 15:00

Mielőtt Vitézy Dávid legendává válna, érintetség okán a következő tényeket hozom szíves tudomására.

2016. április 28. 15:00
Mészáros Imre
Gój Motoros Egyesület

„Mielőtt Vitézy Dávid legendává válna, érintetség okán a következő tényeket hozom szíves tudomására.

Talán a 35. szezonom amit a nyeregben töltöttem feljogosít arra, hogy a közutakon megtapasztaltakat ha úgy tetszik szakértőként hozzájáruljak ahhoz a Csapattal együtt jobb legyen Budapesten a közlekedési morál. Közös felelősséget kérünk a kerékpárosoktól, amit mi azonosító számmal képzelünk el. Szakértelemről pedig még annyit, hogy a Kék Lovagok között számos korábbi rendőr motoros van, akiknek gondolom Önnél sokkal több tapaszta van, mint a »legendának«!

Mészáros Imre

elnök

Gój Motoros Egyesület

(Közlemény.)

Összesen 94 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
imiblues
2016. május 01. 19:57
KÖZLEMÉNY: "Ha békét akarsz, készülj a háborúra" Még április 22-én bejelentkeztünk a kerékpáros klub illetékeseihez azzal a céllal, hogy egyeztessünk, ám ezt azóta sem tették meg (9 nap). Ezzel szemben a hozzájuk közel álló sajtón és megmondó emberein keresztül (Horváth Csaba, Vitézy Dávid, stb.) próbálnak bennünket lejáratni (eredménytelenül). Ahelyett, hogy érdemi vitában, közös kompromisszumra jutásban lennének érdekeltek, hiszen mint mondják, egyenlő közlekedési partnerek a főváros közútjain. Ha ez igaz lenne a részükről, akkor nem is értjük, hogy miért nem vállalnak maguk is felelősséget azzal, hogy azonosítják magukat a közlekedésben, ahogy mi motorosok és autósok. (rendszám) (Ha ez megvalósulna, közös erővel tudnánk a renitens, szabálytalankodó alakokat kiszűrni az erre hivatott hatóság segítségével.) Továbbá, ha reálisan néznék a kerékpárosok jelenlegi közlekedési morálját, akkor egy megoldás lehetséges, a kerékpárosok beazonosítása. Mi személyre szabott azonosítást gondolunk, ami jelentősen olcsóbb megoldás, mint ha a kerékpárokra rendszámot tennének. Mit is mondott a miniszterelnök? „Cinizmusból még nem épült semmi – jelentette ki Orbán Viktor 'a felcsúti Pancho Aréna és az Alcsúti Arborétum között közlekedő Vál-völgyi kisvasút átadása után. A miniszterelnök szerint valahogy próbáljuk kikezdeni azt, ami épül, pedig az országot építeni kell." Hozzáteszem ez a cinizmus amit, mi is átélünk (lásd: a különböző megosztókon), abból nem lesz javulás a főváros közútjain. Helyette még több feldühödött ember lehet és az önbíráskodások is elszaporodhatnak. Az elmúlt napokban számos értelmes embertől kaptam javaslatokat és javító szándékú ötleteket, amit innen is köszönünk mindkét Csapat nevében. Hozzáteszem még, hogy számos közismert és elismert közszereplő is biztosított bennünket a támogatásukról! Vannak, akik nyíltan vállalják és vannak olyanok is, akik csak diszkréten szurkolnak nekünk, amit mi természetesen tiszteletben is tartunk. Érdekes és meglepő, hogy ők egyébként a liberálisokat és a baloldalt támogatják. Abban viszont mindenkivel egyetértettünk, hogy ez nem pártpolitikai kérdés, hanem reális közügy! Tárgy: partnerség és felelősség E-mail címek: [email protected] Blue Knights LE MC Hungary II [email protected] Gój Motoros Egyesület Mi a soron következő hét péntekig (május 6.) várunk, majd összeülünk és megbeszéljük további lépéseinket! Budapest, 2016. május 1. 19 óra 45 perc Mészáros Imre elnök, Gój Motoros Egyesület 30-9-41-61-81
imiblues
2016. április 29. 22:05
PARTNERSÉGET ÉS FELELŐSSÉG VÁLLALÁST BIZTOSÍTÁSSAL EGYÜTT FŐVÁROSUNK KÖZÚTJAIN. SZEMÉLYHEZ KÖTÖTT AZONOSÍTÓ SZÁMOT A KERÉKPÁROSOKRA ÉS AZ 50 KÖBCENTIS ROBOGÓKRA! Ahogy az autóst és a motorost is felelősségre lehet vonni, amennyiben szabálysértést követ el, elvárjuk a másik féltől is! Minden egyéb kérés és követelés a kerékpárosok részéről ezt kell, hogy megelőzze! Sok normálisan gondolkozó kerékpáros is belátta, hogy kell valamilyen azonosító. Az eredeti beadványunkban mi minőségi láthatósági mellényt javasoltunk, de egy kerékpárok eladásával foglakozó személy, aki nem mellesleg valóban az életét kerékpáron éli, mi elfogadjuk a tanácsát, miszerint egy derékszíjra hajazó vagy a derék fölött a vese tájon elhelyezhető tépőzáras megoldást talált ki, amin látható az azonosító szám. Leszállva a kerékpárról könnyen és egyszerűen eltehető a hátizsákban vagy akár zsebre is tehető. Így személyre szabott, míg a kerékpárokra feltüntetett úgymond rendszám ellopható, mint ahogy sajnos lopják is a kerékpárokat. Nem utolsó sorban nagyságrendekkel olcsóbb is a személyre szabott azonosítás!
gwrf
2016. április 29. 09:08
és egy motoros miért nem a motorosokat rendszabályozná meg? A közlekedés résztvevői közül ha arányosan nézzük, a motorosak toronymagasan a legtöbbet szabálytalankodók. 35 év max az öregkori gyógyszerekre jogosítja fel, nem arra, hogy önjelölt megmondóemberként beleugasson abba, ami nem a dolga.
kurbitalis
2016. április 29. 08:38
Hitler megnyalná a húsz ujját, ha feltalálta volna a mai ultraliberálisok militáns, aljas eszközeit. Lám, elítëlt, szökött bűnöző nevén is lehet kommentelni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!