Tarlós véget vet a biciklis feudalizmusnak

2016. április 13. 10:23

A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.

2016. április 13. 10:23
Szikszai Péter
Magyar Idők

„A Városházáról kiszivárgott hírek szerint Tarlós István visszaterelné a rendes kerékvágásba a bicikliseket. Számos privilégiumuk ugyanis megszűnne. Véget érne a kerékpáros felsőbbrendűség, a jobbágysorba taszított autósok sanyargatása. Tehát ha a bringás társadalom titokban még arra számított, hogy majd metróalagútban is szabályosan szembe lehet haladni az érkező szerelvénnyel, akkor keservesen csalódniuk kell.

A magam részéről már azt is óriási előrelépésnek tekinteném, ha a biciklisek nem előzgetnék az autómat rendszeresen jobbról a reggeli dugóban. És most nem a piroslámpás előresorolásról beszélek, hanem arról, amikor a sok transzplantációs programra esélyes extrém sportoló holttérben előzi az araszoló kocsisort. És külön a biciklis forradalom betetőzésének érezném, ha a kerekezők a kerékpárutakat használnák, amelyekért annyit tüntettek, és nem kellene kerülgetni őket például az amúgy is szűk rakparton. (...)

A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 88 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Békanász a hasadon
2017. március 10. 08:23
Na, a bringások meg ezen képesség és jogostvány nélkül vesznek részt a gőzlekedésben.
nimród
2017. március 10. 08:23
Rettenetes baromság a kerékpározásból is politikát csinálni. Egyébként tetszik vagy sem, a kerékpár a jövő első számú közlekedési eszköze. Már nem sokáig fog menni, még környezetkímélő elektromos járművekkel sem, hogy 1 kocsi = 1 ember. Ennél gazdaságtalanabb dolgot elképzelni is nehéz. Nem betiltani kell a kerékpározást, hanem fejleszteni. Valódi kerékpárutakat, illetve összefüggő, használható hálózatukat létrehozni. És a szabálytalankodó kerékpárosokat szigorúan büntetni. Agyrém, hogy kerékpáros huligánok miatt be akarják tiltani a kerékpározást. Mert sajnos kétségtelenül vannak. Már én is kerültem életveszélybe gyalogosként, járdán 30 km/ó-val száguldó kerékpáros miatt. Mint ahogy kerékpáron is, kerékpárosokra "vadászó" sofőr miatt. És engem is zavar, ha az életével játszó kerékpárost kilométereken át nem tudom autóval megelőzni. Persze szegény nyilván nem jókedvében kockáztatja az életét, hanem mert így havonta esetleg 15-20 ezer forintot meg tud spórolni. De azt hiszem, nagyon sokan vagyunk "három- sőt négylakiak" kerékpárral, autóval, tömegközlekedéssel, meg gyalog is közlekedők. Azt hiszem, a probléma megoldódna, ha a szélsőségeseket el lehetne tiltani a járművezetéstől. Persze nem lehet. De legalább ítéljük el őket, és ne fogjuk a pártjukat. Egyiknek se.
KannibálTatárÚr
2017. március 10. 08:21
Vannak utak, amelyekről ki lehet tiltani, ki vannak tiltva a kerékpárosok. A túlterhelt belvárosi utakon ez nagyon indokolt.
tommybravo
2017. március 10. 08:21
Az ilyen vitákban mindig csak olyanok szólnak hozzá, akik áruszállítással foglalkoznak, a nagymamát viszik napi szinten orvoshoz a belvárosba vagy minden nap kocsival kénytelenek bejönni az aglomerációból a város másik végébe. Szegényeknek minden nap szenvedés, mert nem tudnak haladni a tengernyi bringás és a rohadék villamosokhoz igazított piroslámpák miatt.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!