Sturcz Antal
|
Sokan esnek abba a hibába, hogy megvesznek egy drága bringát, aztán nem költenek rá.
|
Miklósi Gábor
|
|
Ha valaki nem eltulajdonlási szándékkal viszi el más kerékpárját, az nem bűncselekmény, akkor sem, ha levágja a zárat.
|
Kürti Gábor
|
|
3.342.000.000 forintból létesülhet 1200 P+R parkolóhely 2019-ig Budapesten. Óriási pazarlás.
|
Tamás Bence Gáspár, Bucsky Péter
|
|
A több biciklis mindenkinek jó. Egyetlen ember, aki ebben problémát lát: a főpolgármester.
|
Vitézy Dávid
|
|
Kikerült az első kerékpározni tilos tábla egy pár éve épült kerékpársávra - sajnos úgy látszik, újabb fokozatba kapcsol a Főváros kerékpározás-ellenes kampánya.
|
Szentgyörgyvölgyi Péter
|
|
Saját fejlesztésű biciklipumpáink várják az Alkotmány utcában és a Széchenyi téren az arra kerekezőket.
|
Vitézy Dávid
|
|
Galambos Mártonnal, a Forbes Magyarország főszerkesztőjével beszélgettünk arról, mennyire generációs különbségek is okozzák napjaink közlekedéspolitikai vitáit az autózás vagy a tömegközlekedés+kerékpározás preferenciájáról.
|
Magyar Kerékpárosklub
|
|
Sok témáról beszéltünk, voltak közös pontok, de olyanok is, amikben nem tudtuk meggyőzni egymást.
|
Hírcsárda
|
|
Tarlós István ennek ellenére tagadta, hogy teljesen betiltanák a kerékpározást a fővárosban: egyelőre tesztüzem jelleggel csak 23 fővárosi kerületben lesz tilos minden reggel 6 és éjjel 1 között.
|
Vitézy Dávid
|
|
Nem állítom, hogy a hármas metró felújítását biciklivel meg lehetne oldani. De tudjuk: a legsűrűbben járó pótlóbuszok sem képesek kiváltani a metró kapacitását, így minden alternatív megoldás fontos (lenne).
|
Horváth Bence
|
|
Ha van komoly tanulsága az elmúlt éveknek, az éppen az, hogy a biciklis infrastruktúra fejlesztésével lehet fejleszteni a közlekedési kultúrát is.
|
Riz Levente
|
|
Nem támogatok semmilyen intézkedést, amely visszalépés az elmúlt évek kerékpározást ösztönző intézkedéseihez képest. Ezt az álláspontomat fővárosi képviselőként világosan kifejtettem Budapest városvezetésének.
|
Vitézy Dávid
|
|
A BKK létrehozása, pontosan abban a formájában, ahogy megvalósult, része volt a főpolgármester programjának. Mindenki, akinek a döntése volt a BKK létrehozása, előre ismerte a részleteket. A főpolgármester különösen.
|
Horváth Csaba
|
|
A kerékpáros infrastruktúra tervezett visszafejlesztése olyan egyirányú gondolkodásról tesz tanúbizonyságot, amely már nemcsak a kerékpárosok, de minden budapesti közlekedő számára kártékony.
|
Szűcs Somlyó Mária
|
|
A kerékpározás ésszerű fejlesztése nem lehet azonos a kerékpárosok radikális kisebbségének gátlástalan terrorjával.
|
I bike Budapest
|
|
Tarlós István döntött: visszaviszi Budapestet a ’70-es évekbe, és újra kirobbantja a bringás forradalmat! Beszüntetne mindent, ami a programjában volt, és ami élhetőbbé teszi Budapestet.
|
Szikszai Péter
|
|
A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.
|
Vitézy Dávid
|
|
Bubit Kelenföldre, Ferencvárosba, Józsefvárosba, Zuglóba, Angyalföldre, Újpestre, Pasarétre, Óbudára!
|
Pongrácz Gergely
|
|
Bár pontos számítást nyilván nehéz végezni, de gyaníthatóan már csupán ez, valamint a kerékpáros iparágból keletkező ÁFA-bevétel simán fedezi az említett 120 milliárd forintot, ami egyébként eloszlik 5 évre.
|