Sturcz Antal
|
Sokan esnek abba a hibába, hogy megvesznek egy drága bringát, aztán nem költenek rá.
|
Miklósi Gábor
|
|
Ha valaki nem eltulajdonlási szándékkal viszi el más kerékpárját, az nem bűncselekmény, akkor sem, ha levágja a zárat.
|
Kürti Gábor
|
|
3.342.000.000 forintból létesülhet 1200 P+R parkolóhely 2019-ig Budapesten. Óriási pazarlás.
|
Tamás Bence Gáspár, Bucsky Péter
|
|
A több biciklis mindenkinek jó. Egyetlen ember, aki ebben problémát lát: a főpolgármester.
|
Vitézy Dávid
|
|
Kikerült az első kerékpározni tilos tábla egy pár éve épült kerékpársávra - sajnos úgy látszik, újabb fokozatba kapcsol a Főváros kerékpározás-ellenes kampánya.
|
Szentgyörgyvölgyi Péter
|
|
Saját fejlesztésű biciklipumpáink várják az Alkotmány utcában és a Széchenyi téren az arra kerekezőket.
|
Vitézy Dávid
|
|
Galambos Mártonnal, a Forbes Magyarország főszerkesztőjével beszélgettünk arról, mennyire generációs különbségek is okozzák napjaink közlekedéspolitikai vitáit az autózás vagy a tömegközlekedés+kerékpározás preferenciájáról.
|
Magyar Kerékpárosklub
|
|
Sok témáról beszéltünk, voltak közös pontok, de olyanok is, amikben nem tudtuk meggyőzni egymást.
|
Hírcsárda
|
|
Tarlós István ennek ellenére tagadta, hogy teljesen betiltanák a kerékpározást a fővárosban: egyelőre tesztüzem jelleggel csak 23 fővárosi kerületben lesz tilos minden reggel 6 és éjjel 1 között.
|
Vitézy Dávid
|
|
Nem állítom, hogy a hármas metró felújítását biciklivel meg lehetne oldani. De tudjuk: a legsűrűbben járó pótlóbuszok sem képesek kiváltani a metró kapacitását, így minden alternatív megoldás fontos (lenne).
|
Horváth Bence
|
|
Ha van komoly tanulsága az elmúlt éveknek, az éppen az, hogy a biciklis infrastruktúra fejlesztésével lehet fejleszteni a közlekedési kultúrát is.
|
Riz Levente
|
|
Nem támogatok semmilyen intézkedést, amely visszalépés az elmúlt évek kerékpározást ösztönző intézkedéseihez képest. Ezt az álláspontomat fővárosi képviselőként világosan kifejtettem Budapest városvezetésének.
|
Vitézy Dávid
|
|
A BKK létrehozása, pontosan abban a formájában, ahogy megvalósult, része volt a főpolgármester programjának. Mindenki, akinek a döntése volt a BKK létrehozása, előre ismerte a részleteket. A főpolgármester különösen.
|
Horváth Csaba
|
|
A kerékpáros infrastruktúra tervezett visszafejlesztése olyan egyirányú gondolkodásról tesz tanúbizonyságot, amely már nemcsak a kerékpárosok, de minden budapesti közlekedő számára kártékony.
|
Szűcs Somlyó Mária
|
|
A kerékpározás ésszerű fejlesztése nem lehet azonos a kerékpárosok radikális kisebbségének gátlástalan terrorjával.
|
I bike Budapest
|
|
Tarlós István döntött: visszaviszi Budapestet a ’70-es évekbe, és újra kirobbantja a bringás forradalmat! Beszüntetne mindent, ami a programjában volt, és ami élhetőbbé teszi Budapestet.
|
Szikszai Péter
|
|
A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.
|
Vitézy Dávid
|
|
Bubit Kelenföldre, Ferencvárosba, Józsefvárosba, Zuglóba, Angyalföldre, Újpestre, Pasarétre, Óbudára!
|
Pongrácz Gergely
|
|
Bár pontos számítást nyilván nehéz végezni, de gyaníthatóan már csupán ez, valamint a kerékpáros iparágból keletkező ÁFA-bevétel simán fedezi az említett 120 milliárd forintot, ami egyébként eloszlik 5 évre.
|
Összesen 18 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Dehogyis. Született tehetség.
...
:D
a kerékpársáv az egyik legbiztonságosabb módja a kerékpárforgalom elvezetésének.
a gépkocsiforgalmat pedig akadályozni kell, mert csak úgy lehet azt csökkenteni. autóból mindig pont annyi van az utakon, amennyi elfér.
igazából azt kéne megérteni magyarországon, hogy az autóval közlekedés nem jelent elsőbbséget. nem jelenti azt, hogy egy lassabb járműnek nincs joga az autót feltartani.
a riporter is teljes tévedésben van, amikor azt hiszi, hogy el kéne abban a sávban férnie a busznak és a biciklinek egymás mellett. nem. tökéletesen elférnek egymás mögött. az az öt másodperc, amit ezzel veszt a busz menetideje, nem számít semmit.
és persze ugyanez pepitában: attól még, hogy az autó lassabban halada dugóban, nincs joga a biciklisnek jobbról előznie.
a közlekedés nem verseny és nem játék. nem az a célja, hogy minél hamarabb jussak el a célhoz, hanem hogy ez gyorsan és biztonságosan sikerüljön. ha a biztonságért cserébe 1-2 perccel nő a menetidő, az bőven megéri.
megjegyzem, az a kereszteződés egy katasztrófa, azt hittem a baleset óta biztonságosabbá tették, de ezek szerint nem.
"Budapest sokkal jobban megfelel az autósoknak, mint sok más európai város."
igen, pont ez a probléma. ahhoz, hogy élhetőbb legyen a város, kényelmetlenebbé és drágábbá kell tenni a kocsikázást.
http://net.jogtar.hu/kresz
mire gondolsz?
sokkal több és jobb kerékpáros-infrastruktúra kiépítése lehetne a cél egy élhetőbb városért.
Ugyanakkor sokkal módszeresebben, akár komoly pénzbüntetést is kiszabva kellene rávenni a bringásokat a már meglévő utak használatára és a szabályok betartására - nem csak az autósokkal, hanem a gyalogosokkal és egymással szemben is.
És persze a semmit sem érő kamu tesiórák helyett lehetnem gyakorlati kresz-oktatást tartani az iskolásoknak.
"A biciklit sem lehet teljes értékű közlekedési eszköznek tekinteni, hiszen aki a munkájába jár vele, az is villamossal megy, ha esik az eső"
És ezzel mit is akartál mondani? A biciklisektől hallottál valami olyat, hogy a tömegközlekedés rovására kellene őket előnyben részesíteni?
Bejelentkezés