Troli elé hajtott a futár, éppen hogy megúszta

2016. május 5. 11:57
Budapest belvárosában hajtott ki fékezés és körülnézés nélkül troli elé egy biciklis futár. Egy hajszálon múlt.

Éppen megúszta: egy hajszálon múlt, hogy a körülnézés és lassítás nélkül érkező biciklis futárt nem csapja el a trolibusz.

Összesen 118 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Mondjuk ez az egyetlen szabály, amit a darvin-díjas marha betartott.

Szerintem nagyon rossz irányban érvelsz. A bringás hülye volt, a buszos teljesen emberien reagált, felesleges rajta leverni a helyzetet. Az iskolások nem a mellékutcából rongyolnak ki, hanem a járdáról rohannak az útra, azt pedig azért feltételezhetjük, hogy zebra miatt figyelte a gyalogosokat a sofőr.

Láttunk egy hülye bringást, meg egy kifékező trolivezetőt. Ennyi.

Tudod kedves 17 éves tinilányok is, meg 80+ éves nagymamik is vezetnek, sőt még közben beszélgetnek, telefonálnak szabályosan kihangosítóval, viszik a bőgő gyereket hátul becsatolva, hogy a sietős 40-es kialvatlan menedzserekről ne is szóljak, akik nem is látnak.
Ha ők elé keveredik a futár, akkor nincs happy end: jön a fekete fólia.
Ráadásul a hozzád hasonlóak még meg is hurcolják őket.
A troli vezető profi módon megmentette a gyerek életét. Csak hála és dicséret illeti.
Tudod a bizalmi elv azt jelenti, hogy számíthatok rá, hogy mások is betartják a szabályokat és nem azt, hogy számíthatok másokra, ha nem tartom be a szabályokat.
Senkinek sem kell lemondania elsőbbségéről és az elsőbbséget nem lehet kikényszeríteni.
Kedves, te ne vezess soha semmilyen járművet, akkor szép hosszú és szabad életed lesz, nem kell mankóval ródd a börtönudvart.

Kedves, évi 40 ezret megyek és mindig megvisel a fólia alól kikandikáló sportcipős láb.
Nincs rossz véleményem az úrvezetőkről, félre értettél: azért, mert vannak közöttük gyakorlatlanok, idősek, az nem baj, csak nem szabad őket senkinek ilyen veszélyhelyzetbe hozni, mivel nem fogják tudni egy profihoz hasonlóan megoldani.
Egyébként a halott bicikliseket ennél sokkal tágasabb utakon és kereszteződésekben láttam.
Te a jó utólagos helyzetfelismerést összetéveszted a halálfélelemmé átalakult pofátlansággal.

is-is

Felcsaptál nyelvi rektornak?

Nézd, egy komment az nem egy karcolat, egy esszé,nem egy szerkesztett mű.
A hozzászóló üzenetet oszt meg.
Mellé üt, saját, esetenként hibás és magyartalan nyelvén szólal meg- mert így őszinte.
Azok, akik a kommentek helyesírási hibáit javítgatják, a hozzászóló hitelességét támadják, a maguk mindenek felett álló szellemi fölényük mutogatásával és offolják a topikot.
Ha nem érted az üzenetet, akkor szólj.

A hülye autosok nagyon hülye modon szoktak közeléteni a zebrákhoz. Ezért a gyalogosoknak ajánlom oktassák ki néha az autosokat. A legjobb kioktatás az, ha télen, ködös időben, lefagyott csúszos útviszonyok közt hirtelen lépünk a zebrára. Had egye őket a frász hogy meg tudnak-e állni. Egyébként a változtatások után immár a KRESZ is, ami a zebrát illeti, a mi oldalunkon áll. Ugy van megírva, hogy ott a gyalogos van előnyben, úgyhogy nem kell attol tartani, hogy a birságolás minket ér.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés