Troli elé hajtott a futár, éppen hogy megúszta
Éppen megúszta: egy hajszálon múlt, hogy a körülnézés és lassítás nélkül érkező biciklis futárt nem csapja el a trolibusz.
Éppen megúszta: egy hajszálon múlt, hogy a körülnézés és lassítás nélkül érkező biciklis futárt nem csapja el a trolibusz.
Sturcz Antal
|
Sokan esnek abba a hibába, hogy megvesznek egy drága bringát, aztán nem költenek rá.
|
Miklósi Gábor
|
|
Ha valaki nem eltulajdonlási szándékkal viszi el más kerékpárját, az nem bűncselekmény, akkor sem, ha levágja a zárat.
|
Kürti Gábor
|
|
3.342.000.000 forintból létesülhet 1200 P+R parkolóhely 2019-ig Budapesten. Óriási pazarlás.
|
Tamás Bence Gáspár, Bucsky Péter
|
|
A több biciklis mindenkinek jó. Egyetlen ember, aki ebben problémát lát: a főpolgármester.
|
Vitézy Dávid
|
|
Kikerült az első kerékpározni tilos tábla egy pár éve épült kerékpársávra - sajnos úgy látszik, újabb fokozatba kapcsol a Főváros kerékpározás-ellenes kampánya.
|
Szentgyörgyvölgyi Péter
|
|
Saját fejlesztésű biciklipumpáink várják az Alkotmány utcában és a Széchenyi téren az arra kerekezőket.
|
Vitézy Dávid
|
|
Galambos Mártonnal, a Forbes Magyarország főszerkesztőjével beszélgettünk arról, mennyire generációs különbségek is okozzák napjaink közlekedéspolitikai vitáit az autózás vagy a tömegközlekedés+kerékpározás preferenciájáról.
|
Magyar Kerékpárosklub
|
|
Sok témáról beszéltünk, voltak közös pontok, de olyanok is, amikben nem tudtuk meggyőzni egymást.
|
Hírcsárda
|
|
Tarlós István ennek ellenére tagadta, hogy teljesen betiltanák a kerékpározást a fővárosban: egyelőre tesztüzem jelleggel csak 23 fővárosi kerületben lesz tilos minden reggel 6 és éjjel 1 között.
|
Vitézy Dávid
|
|
Nem állítom, hogy a hármas metró felújítását biciklivel meg lehetne oldani. De tudjuk: a legsűrűbben járó pótlóbuszok sem képesek kiváltani a metró kapacitását, így minden alternatív megoldás fontos (lenne).
|
Horváth Bence
|
|
Ha van komoly tanulsága az elmúlt éveknek, az éppen az, hogy a biciklis infrastruktúra fejlesztésével lehet fejleszteni a közlekedési kultúrát is.
|
Riz Levente
|
|
Nem támogatok semmilyen intézkedést, amely visszalépés az elmúlt évek kerékpározást ösztönző intézkedéseihez képest. Ezt az álláspontomat fővárosi képviselőként világosan kifejtettem Budapest városvezetésének.
|
Vitézy Dávid
|
|
A BKK létrehozása, pontosan abban a formájában, ahogy megvalósult, része volt a főpolgármester programjának. Mindenki, akinek a döntése volt a BKK létrehozása, előre ismerte a részleteket. A főpolgármester különösen.
|
Horváth Csaba
|
|
A kerékpáros infrastruktúra tervezett visszafejlesztése olyan egyirányú gondolkodásról tesz tanúbizonyságot, amely már nemcsak a kerékpárosok, de minden budapesti közlekedő számára kártékony.
|
Szűcs Somlyó Mária
|
|
A kerékpározás ésszerű fejlesztése nem lehet azonos a kerékpárosok radikális kisebbségének gátlástalan terrorjával.
|
I bike Budapest
|
|
Tarlós István döntött: visszaviszi Budapestet a ’70-es évekbe, és újra kirobbantja a bringás forradalmat! Beszüntetne mindent, ami a programjában volt, és ami élhetőbbé teszi Budapestet.
|
Szikszai Péter
|
|
A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.
|
Vitézy Dávid
|
|
Bubit Kelenföldre, Ferencvárosba, Józsefvárosba, Zuglóba, Angyalföldre, Újpestre, Pasarétre, Óbudára!
|
Pongrácz Gergely
|
|
Bár pontos számítást nyilván nehéz végezni, de gyaníthatóan már csupán ez, valamint a kerékpáros iparágból keletkező ÁFA-bevétel simán fedezi az említett 120 milliárd forintot, ami egyébként eloszlik 5 évre.
|
Összesen 141 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Mondjuk ez az egyetlen szabály, amit a darvin-díjas marha betartott.
Szerintem nagyon rossz irányban érvelsz. A bringás hülye volt, a buszos teljesen emberien reagált, felesleges rajta leverni a helyzetet. Az iskolások nem a mellékutcából rongyolnak ki, hanem a járdáról rohannak az útra, azt pedig azért feltételezhetjük, hogy zebra miatt figyelte a gyalogosokat a sofőr.
Láttunk egy hülye bringást, meg egy kifékező trolivezetőt. Ennyi.
Tudod kedves 17 éves tinilányok is, meg 80+ éves nagymamik is vezetnek, sőt még közben beszélgetnek, telefonálnak szabályosan kihangosítóval, viszik a bőgő gyereket hátul becsatolva, hogy a sietős 40-es kialvatlan menedzserekről ne is szóljak, akik nem is látnak.
Ha ők elé keveredik a futár, akkor nincs happy end: jön a fekete fólia.
Ráadásul a hozzád hasonlóak még meg is hurcolják őket.
A troli vezető profi módon megmentette a gyerek életét. Csak hála és dicséret illeti.
Tudod a bizalmi elv azt jelenti, hogy számíthatok rá, hogy mások is betartják a szabályokat és nem azt, hogy számíthatok másokra, ha nem tartom be a szabályokat.
Senkinek sem kell lemondania elsőbbségéről és az elsőbbséget nem lehet kikényszeríteni.
Kedves, te ne vezess soha semmilyen járművet, akkor szép hosszú és szabad életed lesz, nem kell mankóval ródd a börtönudvart.
Kedves, évi 40 ezret megyek és mindig megvisel a fólia alól kikandikáló sportcipős láb.
Nincs rossz véleményem az úrvezetőkről, félre értettél: azért, mert vannak közöttük gyakorlatlanok, idősek, az nem baj, csak nem szabad őket senkinek ilyen veszélyhelyzetbe hozni, mivel nem fogják tudni egy profihoz hasonlóan megoldani.
Egyébként a halott bicikliseket ennél sokkal tágasabb utakon és kereszteződésekben láttam.
Te a jó utólagos helyzetfelismerést összetéveszted a halálfélelemmé átalakult pofátlansággal.
is-is
Felcsaptál nyelvi rektornak?
Nézd, egy komment az nem egy karcolat, egy esszé,nem egy szerkesztett mű.
A hozzászóló üzenetet oszt meg.
Mellé üt, saját, esetenként hibás és magyartalan nyelvén szólal meg- mert így őszinte.
Azok, akik a kommentek helyesírási hibáit javítgatják, a hozzászóló hitelességét támadják, a maguk mindenek felett álló szellemi fölényük mutogatásával és offolják a topikot.
Ha nem érted az üzenetet, akkor szólj.
A hülye autosok nagyon hülye modon szoktak közeléteni a zebrákhoz. Ezért a gyalogosoknak ajánlom oktassák ki néha az autosokat. A legjobb kioktatás az, ha télen, ködös időben, lefagyott csúszos útviszonyok közt hirtelen lépünk a zebrára. Had egye őket a frász hogy meg tudnak-e állni. Egyébként a változtatások után immár a KRESZ is, ami a zebrát illeti, a mi oldalunkon áll. Ugy van megírva, hogy ott a gyalogos van előnyben, úgyhogy nem kell attol tartani, hogy a birságolás minket ér.
Bejelentkezés