Tarlós visszaviszi Budapestet a hetvenes évekbe
„Úgy tűnt, modern várost csinál Budapestből, erre decemberben bejelentette, hogy véget vet a kerékpáros és közösségi közlekedési fejlesztéseknek. Megszereztünk egy Városházán terjedő papírt, amiben utasításba adta az általa meghirdetett változások beszüntetését. Elrendelte a kétirányúsított egyirányú utcák eltörlését, a busz-kerékpársávok megszüntetését és értelmetlen kerülőkre kényszerítené a bringázókat. Beszüntetne mindent, ami a programjában volt, és ami élhetőbbé teszi Budapestet.
Mostantól nem egy sima örömünnep lesz az április 23-i I Bike Budapest, hanem demonstráció a modern városért, ami nem autósoké, bringásoké, vagy tömegközlekedőké, hanem mindenkié! Gyertek el, hívjatok ismerősöket!
(...)
Az is csalódás, hogy a magát kerékpárosként hirdető Riz Levente 17. kerületi polgármester is Tarlóssal, valamint a Fővárosi Rendészeti Igazgatóságot vezető Pető Györggyel ügyködik az idő visszatekerésén. Azt hittük, ő legalább érti, hogy 2016 van és nem 1976.”
Összesen 49 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Jé, azt hittem ezek 1956 előttre szeretnének hazamenni.
A biciklisekkel általában nincs bajom, de amit mellé tesz néhány hangoskodó, na az nem semmi. Olyan, mint a hajléktalanok, a cigányok, a zsidók vagy a melegek "védelme". Ami persze nem védelem, hanem védelmi pénz szedés.
Ahhoz képest, hogy nálunk egy hete ragasztgatták fel a bicikli jelzést a környéken, akkor nem tudom, hogy kinek higgyek?
A közlekedés egy olyan társasjáték, ahol mindenki arra törekszik, hogy a lehető leghamarább eljusson uticéljához. Ez akkor fog a legjobban sikerülni, ha egymást partnernek tekintve és segítve egymás érdekeit is figyelembevéve veszünk részt a közlekedésben.
A biciklisek egy része igazi libsi projektet csinál ebből a területből.
Különféle előjogokat követelnek és harcolnak ki, a többi közlekedő gebedjen meg hozzáállással. A legnyilvánvalóbb példa a buszsávban közlekedés, amikoris a busz 50-100 emberrel a fedélzetén bicikli tempóban kénytelen araszolni a bicilis nyomában. (További példák sorolhatók.)
Ez nem a fejlődés útja, hanem az anarchiáé, a szabélyok mindenkire vonatkoznak. Le kell törni, meg kell szüntetni a mások rovására kibulizott előjogokat. Tarlósnak pedig elismerés, hogy végre hajlandó a normalitást képviselni (70-es évek vagy sem)
Bejelentkezés