Halálom: a bringaút

2013. április 17. 15:32
Ameddig ezek nem teljesülnek, addig nem fogadom el, hogy már nincs célja a CM-nek.

„Hogy hol voltam veszélyben? A Margit hídon amikor az úton a felfestett nyomon jöttem át teljesen szabályosan.

Hogy hol voltam veszélyben? Rákoskeresztúron a Pesti úton ahol 2 éve közlekedek és nem használom azt a bringautat ami tele van gyalogosokkal, kutyájukat sétáltató emberekkel és keresztbe parkoló autókkal. És hogy mi veszélyeztetett? Egy BKV busz amit előtte jófej módon még segítettem kis kiállni a buszöbölből.

Hát kedves autósok, elmentek ám a fenébe azzal hogy állítólag a SAJÁT ÉRDEKEMBE dudáltok és szorítotok le mert nekem ott VESZÉLYES. Nem attól lesz veszélyes hogy az úton vagyok hanem attól hogy valaki be akarja nekem bizonyítani hogy az ott veszélyes. Érdekes módon ameddig nem épült meg a bringaút mellette addig SEMMI inzultus nem ért ezen a szakaszon. Addig nem kaptam ledudálást vagy leszorítást.

Hogy mit akarok? Hogy bringautat csak ésszel építsenek és olyan helyeken ahol tényleg szükség van rájuk.

Hogy mit akarok? Hogy ne legyen kötelező a használatuk, mert nem azért nem használom őket mert szeretem magamat veszélyeztetni hanem mert a bringaút minőségi vagy egyéb okokból kifolyólag veszélyesebb lenne rám.

Hogy mit akarok? Hogy csúnyán büntessék azokat az vezetőket akik SZÁNDÉKOSAN veszélyeztetik az életemet.

(Ameddig ezek nem teljesülnek, addig nem fogadom el, hogy már nincs célja a CM-nek.)”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 5 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

"Hogy hol voltam veszélyben? Rákoskeresztúron a Pesti úton ahol 2 éve közlekedek és nem használom azt a bringautat ami tele van gyalogosokkal, kutyájukat sétáltató emberekkel és keresztbe parkoló autókkal."

Na ez az, amit meg kellene szüntetni.
De hogy??? Hiszen sok évtizede nem sikerült rászoknia az utazóközönségnek, hogy a metro mozgólépcsőjén az egyik oldalon állva hagyja szabadon a másik oldalt, hogy aki siet ott lerohanhasson.)
Azokban az országokban, ahol a kerékpárral közlekedésnek hagyománya és kultúrája van eszébe nem jutna a gyalogosnak (kutyát sétáltatónak) a kerékpárúton andalogni, no és persze az autósnak ráparkolni.
Azt viszont én valahol megértem, hogy ahol van kerékpárút ott az autosok intoleránsabbak lettek az autók között bringázókkal szemben.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában