Az utóbbi 4 hónapban, amióta szinte minden nap erre jár dolgozni, egyetlen bringás se állt meg ennél Károly körúti lámpánál a videó készítőjén kívül. A pirosozás nem csak veszélyes, de sokszor értelmetlen is.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis
részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon! A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
"Van egy lámpa". Nem egy, sok. Általában azok a lámpák, ahol a gyalogosok mellett nem kell autókra is számítani. Ilyen például a Vámház körút és a Királyi Pál utca sarka, mert amikor a gyalogosokat engedi át a lámpa körúton, akkor az (egyirányú) Királyi Pál utcából, jobbról jövő autóknak piros van.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
Kikerült az első kerékpározni tilos tábla egy pár éve épült kerékpársávra - sajnos úgy látszik, újabb fokozatba kapcsol a Főváros kerékpározás-ellenes kampánya.
Galambos Mártonnal, a Forbes Magyarország főszerkesztőjével beszélgettünk arról, mennyire generációs különbségek is okozzák napjaink közlekedéspolitikai vitáit az autózás vagy a tömegközlekedés+kerékpározás preferenciájáról.
Tarlós István ennek ellenére tagadta, hogy teljesen betiltanák a kerékpározást a fővárosban: egyelőre tesztüzem jelleggel csak 23 fővárosi kerületben lesz tilos minden reggel 6 és éjjel 1 között.
Nem állítom, hogy a hármas metró felújítását biciklivel meg lehetne oldani. De tudjuk: a legsűrűbben járó pótlóbuszok sem képesek kiváltani a metró kapacitását, így minden alternatív megoldás fontos (lenne).
Nem támogatok semmilyen intézkedést, amely visszalépés az elmúlt évek kerékpározást ösztönző intézkedéseihez képest. Ezt az álláspontomat fővárosi képviselőként világosan kifejtettem Budapest városvezetésének.
A BKK létrehozása, pontosan abban a formájában, ahogy megvalósult, része volt a főpolgármester programjának. Mindenki, akinek a döntése volt a BKK létrehozása, előre ismerte a részleteket. A főpolgármester különösen.
A kerékpáros infrastruktúra tervezett visszafejlesztése olyan egyirányú gondolkodásról tesz tanúbizonyságot, amely már nemcsak a kerékpárosok, de minden budapesti közlekedő számára kártékony.
Tarlós István döntött: visszaviszi Budapestet a ’70-es évekbe, és újra kirobbantja a bringás forradalmat! Beszüntetne mindent, ami a programjában volt, és ami élhetőbbé teszi Budapestet.
A kerékpáros propagandista liberális sajtó most arról beszél, hogy Tarlós a hetvenes évekbe süllyeszti vissza Budapestet. Nem. Ami most készül, azt úgy hívják, hogy a józan ész diktálta rend.
Bár pontos számítást nyilván nehéz végezni, de gyaníthatóan már csupán ez, valamint a kerékpáros iparágból keletkező ÁFA-bevétel simán fedezi az említett 120 milliárd forintot, ami egyébként eloszlik 5 évre.
Összesen 42 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
mert latszik hogy ott autok nem mennek csak gyalogosok. Azok meg ugye gyengebbek.
Kivancsi vagyok orulnenek e hasonlo felfogasnak az autosok reszerol.
Amugy ha mar ugyis bevetelforrasokat keresnek: kotelezo kerekparos jogositvany bevezetese. Rutinvizsga nem lenne csak KRESZvizsga, de az kotelezoen.
"Van egy lámpa". Nem egy, sok. Általában azok a lámpák, ahol a gyalogosok mellett nem kell autókra is számítani. Ilyen például a Vámház körút és a Királyi Pál utca sarka, mert amikor a gyalogosokat engedi át a lámpa körúton, akkor az (egyirányú) Királyi Pál utcából, jobbról jövő autóknak piros van.
Bejelentkezés