Megújul a „Bringázz a munkába!” kampánya

2012. február 23. 22:21
Eddig elsősorban a kerékpárral közlekedőkhöz szólt a Magyar Kerékpárosklub „Bringázz a munkába!” kampánya, a jövőben azonban magukat a vállalatokat is megszólítják majd. Új terveiket már be is mutatták a honi gazdaság, illetve közélet képviselőinek.

Megújul a „Bringázz a munkába!” (Bam!) kampánya. Új köntöst kap a honlap, egyénileg és vállalatilag is gazdagodnak a bemutatkozási lehetőségek. Eddig elsősorban a kerékpárral közlekedőkhöz szóltak, a jövőben viszont magukat a vállalatokat is megszólítják majd. A cégek eddig csak a vállalati rangsor segítségével mérhették össze, mennyire kerékpárosbarátok. A Magyar Kerékpárosklub a tavaszi Bam!-ra azonban szeretne kialakítani egy, a vállalatok összehasonlítását lehetővé tevő indikátor rendszert. Ezen dolgoztak az elmúlt hónapokban, most pedig olyan vállalatvezetőknek is bemutatták azt, akik korábban is támogatták a Kerékpárosklub munkáját, illetve magát a Bam!-ot is. A találkozón bemutatták az összes változást, tervet, és kikérték a résztvevők véleményét.

A eseményt Király Júlia, a Magyar Nemzeti Bank alelnöke – aki évszaktól függetlenül maga is kerékpárral jár dolgozni – moderálta. Képviseltette magát a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium mint a kampány jogtulajdonosa, tavasztól egyben támogatója. Hazai vállalatok közül megjelent a Magyar Telekom, a Coca-cola, a UNIQUA Biztosító, az ING Biztosító, a Schwinn-Csepel, az Intersport Magyarország, a Decathlon, a Bike Fun Hungary, a velo.hu, a Danubius Zrt., a Budapesti Közlekedési Központ, a Young & Rubicam, a MÁV és a MÁV Start, a TNS Hoffmann, a MAVIR Zrt., a Magyar Turizmus Zrt., a Zenit Zrt., a BringABag és a PORT.hu. Megtisztelte jelenlétével a rendezvényt a holland nagykövet, Robert Milders is.

Fotó: Tímár Gergely, innen

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában